Wonen in Zweden - Reisverslagen van Joke - WaarBenJij.nu Wonen in Zweden - Reisverslagen van Joke - WaarBenJij.nu

Wonen in Zweden

Na bijna 30 jaar in Wichmond te hebben gewoond, wonen we nu alweer anderhalf jaar in Zweden.Zweden was voor ons altijd een favoriet vakantieland.Via dit weblog willen wij jullie op de hoogte houden van ons leven en werken in Zweden.Jan had werk als chauffeur bij Ove Petterson in Karlskoga.Maar ook hier heeft de recessie toegeslagen.Sinds half oktober is hij bij huis maar de vooruitzichten op werk zijn gunstig.Inmiddels wonen we al weer een jaar in Kväggen. Waar we in mei zijn gestart met een Bed and Breakfast. "De Meeuwenberg" is de naam van ons B&B op z'n Zweeds is het "Måsberget".Voor meer informatie kijk op:www.demeeuwenberg.nl. Voor het B&B houden we een apart weblog bij met ingang van 2010.Kijk op:www.bedenbreakfastinzweden.punt.nl
Wij wensen iedereen veel leesplezier,
Jan en Joke

01 April 2010

Witte Pasen
Joke

Via dit weblog wil ik Joke Groot Jebbink jullie op de hoogte houden van ons leven en werken in Zweden.Wij wonen sinds december 2008 in het rustige en mooie Kväggen.We wonen midden in het grootste aanéén gesloten merengebied van Zweden,de Bergslagen regio. Waar je zomers heerlijk kunt wandelen,vissen en meerdaagse kanotochten kunt maken.